A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Скадовське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області інформує

Дата: 15.05.2019 08:51
Кількість переглядів: 722

З  1 липня 2019 року вступає в дію новий Порядок розслідування  та ведення обліку нещасних випадків, профзахворювань та аварій на виробництві,  який затверджений  Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року за № 337  (далі Порядок).

Цей Порядок визначає процедуру проведення розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, що сталися з особами, визначеними частиною першою статті 35 Закону УкраїниПро загальнообовязкове державне соціальне страхування ”.

Згідно цього Порядку у разі отримання інформації про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) від безпосереднього керівника робіт, повідомлення від закладу охорони здоров’я, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи,роботодавець зобов’язаний протягом двох годин повідомити підприємствам (установам, організаціям) з використанням засобів зв’язку та не пізніше наступного робочого дня надати на паперовому носії повідомлення (додаток №2 до Порядку).

У разі настання нещасного випадку, гострого професійного захворювання (отруєння) з особами, які працюють на умовах цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, фізичними особами — підприємцями, особами, які провадять незалежну професійну діяльність, членами фермерського господарства, особами, які фактично допущені до роботи без оформлення трудового договору, повідомлення про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) надається керівником підприємства (установи, організації), в інтересах якого виконувалися роботи (надавалися послуги), або представником орендодавця, балансоутримувача тощо, на території (об’єкті) якого сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння).

 Повідомлення про нещасний випадок надається за місцем настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння), а у разі настання нещасного випадку внаслідок події (аварії, катастрофи тощо) під час руху транспортних засобів усіх видів — за місцем реєстрації підприємства (установи, організації):

- головному управлінню Держпраці  в Херсонській області (за тел. 0552492386 або 0509200150);

- Скадовське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України  в Херсонській області (за тел. 0553753183 або 0952779943);

- керівникові підприємства (установи, організації), на території якого сталися нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння), якщо потерпілий є працівником іншого підприємства (установи,організації);

- керівникові первинної організації профспілки незалежно від членства потерпілого в профспілці (у разі наявності на підприємстві (в установі, організації) кількох профспілок — керівникові профспілки, членом якої є потерпілий), а у разі відсутності профспілки — уповноваженій найманими працівниками особі з питань охорони праці;

- уповноваженому органові чи наглядовій раді підприємства (у разі її утворення);

- органові ДСНС у разі, коли нещасний випадок стався внаслідок пожежі.

За більш детальною інформацією можна ознайомитись тут

Про моніторинг даних при призначенні матеріального забезпечення за рахунок

коштів Фонду на стадії прийняття  заяв-розрахунків від страхувальників

 

Фондом соціального страхування України змінено підхід до організації контролю за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду відповідно до вимог Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105 (зі змінами та доповненнями).

Сьогодні Фондом соціального страхування України впроваджено прогресивну систему соціального страхування як сервісної служби з надання якісних послуг застрахованим особам та страхувальникам, зменшення контрольно-ревізійного тиску на суб’єктів господарювання, попередження порушень у використанні коштів Фонду, здійснення контролю за правомірним нарахуванням допомоги у тому числі шляхом перевірки заяв-розрахунків до моменту фінансування страхувальників.

Спеціалістами Скадовського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Херсонській області постійно проводиться моніторинг даних страхувальників щодо призначення матеріального забезпечення на стадії прийняття заяв-розрахунків.

На етапі опрацювання заяви-розрахунку, отриманої від страхувальника, проводиться аналіз інформації, зазначеної у ній, зокрема встановлюється наявність первинних листків непрацездатності або їх продовження, визначається кількість днів, що підлягатимуть оплаті за рахунок коштів Фонду, перевіряється наявність сплати страхувальником ЄСВ, здійснюється звірка показника середньоденної заробітної плати застрахованої особи згідно з даними, отриманими з Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, з даними середньоденної допомоги застрахованої особи.

За період з 01 січня 2019 року по 01 травня 2019 року опрацьовано 359 заяв-розрахунків, 758 листків непрацездатності на суму 1 995 205,91 гривень.

Рішення про фінансування заяв-розрахунків страхувальників приймаються після отримання та опрацювання відповіді з Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а у разі виявлення помилок страхувальнику надаються рекомендації щодо їх усунення.

У разі відмови страхувальника усунути виявлені помилки відділення ініціює проведення позапланової перевірки такого страхувальника.

Слід зазначити, що спеціалістами відділення постійно надаються роз’яснення страхувальникам щодо порядку отримання застрахованими особами матеріального забезпечення, порядку розрахунку середньої заробітної плати (доходу) для обчислення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, по роботі комісії із соціального страхування в частині контролю за порядком видачі (продовження) та оформлення листків непрацездатності. Але страхувальники продовжують допускати помилки при обчисленні матеріального забезпечення застрахованим особам, що встановлюється під час опрацювання заяв-розрахунків.

Крім того, слід зазначити, що при опрацюванні даних, отриманих із Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, та в порівнянні їх із даними, зазначеними у заявах-розрахунках страхувальників, встановлюються непоодинокі випадки відхилень, які виникли насамперед через помилки, допущені відповідальними особами при заповненні Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» додатка № Д4 ЄСВ звітності.

Звертаємо увагу керівників, бухгалтерів, голів комісій та уповноважених осіб з соціального страхування на необхідність дотримання вимог Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» при нарахуванні матеріального забезпечення застрахованим особам, посилення контролю за достовірністю відомостей поданих для отримання коштів Фонду, проведення аналізу причин зростання захворюваності та вжиття заходів щодо зменшення рівня захворюваності відповідно до вимог Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 р. №13.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь