Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Як уберегтися від недобросовісного туроператора

Дата: 21.10.2019 11:39
Кількість переглядів: 618

Для того, щоб уникнути неприємних ситуацій під час подорожей, туристам необхідно дотримуватися низки рекомендацій.

По-перше, туристам обов’язково треба перевіряти, чи має туроператор чинну ліцензію та мінімальне фінансове забезпечення, і звертати увагу на нещодавно ухвалені Урядом України зміни до умов отримання туроператорами ліцензій. Згідно з переліком ліцензійних вимог, туроператор має забезпечувати фінансову гарантію перед туристами - гарантія банку або іншої кредитної установи.

У разі здійснення виплати відшкодування туристам, туроператор повинен відновити суму фінансової гарантії наступного робочого дня.

Крім цього, туроператор, що надає послугу, пов’язану з перевезенням туристів має за 8 та за 2 години до запланованого відправлення рейсу перевірити інформацію про час його відправлення. У разі затримки рейсу на більш ніж 4 години, туроператор мусить розмістити інформацію про це на власному веб-сайті.

Також туроператори на власному веб-сайті відтепер мають надавати інформацію про турагентів, з якими вони працюють - найменування фізичної чи юридичної особи, строк дії агентського договору, реквізити особи, що надала гарантію банку або іншої кредитної установи, а також інформацію про чинні договори на туристичне обслуговування, укладені безпосередньо туроператором або через турагентів із зазначенням країни тимчасового перебування. 

У разі, якщо туроператор порушив ці або інші ліцензійні умови, турист має право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи. Після цього Міністерство здійснить перевірку обставин порушення. У випадку підтвердження факту порушення умов ліцензії вперше, туроператор отримає припис. У випадку повторного порушення, недобросовісний туроператор може бути позбавлений ліцензії.

При укладенні договору на туристичне обслуговування треба перевірити, щоб:

 - туроператор мав чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.uaу розділі "Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр");

- в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту;

- в договорі була вказана інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);

- готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі;

- були вказані строки відмови від туру та умови повернення коштів;

- кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку;

- була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.

В подорож обов’язково візьміть з собою копію договору на туристичне обслуговування, оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку, контакти туроператора (турагента), контакти дипломатичної установи України країни, до якої Ви подорожуєте.

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом порушених прав Ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби, надавши:

- фото, - відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування;

- розрахункові квитанції понесених витрат тощо.

 

За безоплатною правовою допомогою можна звертатися до відділу «Каланчацьке бюро правової допомоги» Голопристанського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Херсонській області, який знаходиться за адресою: смт Каланчак, вул. Херсонська (Леніна), 9 (1-й поверх), тел.: (05530)3-15-03 або за скайп зв’язком: Каланчацьке бюро правової допомоги (kalanchatske@legalaid.ks.ua)

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь