Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Про впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці

Дата: 17.11.2021 16:30
Кількість переглядів: 1664

Фото без опису

11 листопада 2021 року можна вважати початком цифровізації системи управління охороною праці, цього дня Міністерство юстиції України зареєструвало наказ Міністерства економіки України від 28.10.2021 № 839-21 «Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці».

Зазначений наказ передбачає можливість організації роботи в системі управління охороною праці, зокрема створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення різних видів документів, які сьогодні регламентовано численними нормативно-правовими актами з охорони праці, шляхом запровадження електронного документообігу, що сприятиме зниженню навантаження на суб’єктів господарювання.

Впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці має виключно альтернативний варіант чинному законодавству з охорони праці, а саме роботодавець має право вибору у який спосіб здійснювати на підприємстві документообіг у системі управління охороною праці – в паперовому чи електронному.

Також в умовах пандемії COVID-19 роботодавці мають потребу в нових інструментах, що дають можливість, у тому числі віддалено, ухвалювати необхідні рішення з урахуванням тих викликів, які перед бізнесом ставить «коронакриза» та пов’язані з нею карантинні обмеження.

Запровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці дозволить роботодавцям:

  • економити кошти, призначені для купівлі копіювально-розмножувальної техніки й витратних матеріалів для неї, її ремонту, а також зменшити витрати на зберігання паперових документів;
  • підвищити продуктивність праці;
  • оптимізувати та покращити комунікації, як внутрішні, так і зовнішні;
  • забезпечити проведення онлайн навчання та інструктажів на виробництві в умовах пандемії;
  • захистити документи від несанкціонованого доступу та розмежувати права доступу співробітників до інформації тощо.

Від тепер кожен суб’єкт господарювання, який має бажання і готовий до цього, може перевести всі процеси, що потребують документування в електронну форму.

Організація електронного документообігу документів, ведення яких передбачено нормативно-правовими актами з охорони праці, здійснюється з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги", Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11 листопада 2014 року №1886/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за № 1421/26198 та інших законодавчих та нормативно-правових актів.

 

Страховий експерт з охорони праці

Скадовського відділення управління виконавчої

дирекції Фонду соціального страхування України

в Херсонській області Хандусь Л.Т.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь