A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

УВАГА! Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад

Дата: 31.12.2021 12:08
Кількість переглядів: 425

 

МИРНЕНСЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

КАЛАНЧАЦЬКОГО  РАЙОНУ  ХЕРСОНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

30 грудня  2021 року                                                     № 139

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних  посад:

        Відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. №169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»:

  • 1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб Мирненської селищної ради:
  • Спеціаліста- юрисконсульта загального відділу, організаційної  та   кадрової роботи  -  1 шт. одиниця;
  • Головного спеціаліста з публічних закупівель  відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  1 шт. одиниця;
  • Головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста – бухгалтера  відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  2 шт. одиниці;
  • Начальника  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Провідного спеціаліста  з економічного розвитку територій та залучення інвестицій  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста цивільного захисту  та охорони праці  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста відділу освіти, культури, молоді  та спорту – 1 шт. одиниця;
  • Начальника служби у справах дітей – 1 штатна одиниця.

 2. Затвердити вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади згідно з додатком №1.

3. Повідомлення про оголошення конкурсу (додаток №2) опублікувати на офіційному сайті Мирненської селищної ради.

4. Іспит провести відповідно до затвердженого Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в  апараті управління селищної  ради.

5. Затвердити перелік питань з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадових  осіб (додаток 3).

6. Тоцькій  А.В., провідному спеціалісту по кадровій роботі, забезпечити прийом кадрових документів від претендентів на заміщення вакантної посади протягом 30 календарних днів з дня опублікування повідомлення про оголошення конкурсу.

В.о. селищного голови                                             Ірина   Канівець

 

 

Додаток 1

до розпорядження в.о. селищного голови

від 30.12.2021 № 139

 

              Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади Спеціаліста- юрисконсульта загального відділу, організаційної  та   кадрової роботи     

  • вища  освіта  відповідного  професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем (бакалавр, спеціаліст, магістр)
  • вільне володіння  державною  мовою;
  • стаж роботи в органах місцевого самоврядування   не менше 2 років;
  • знання діючого законодавства України;
  • знання основних програм роботи на компютері.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

   головного  спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності

  • вища освіта відповідного  напрямку підготовки (бакалавр, спеціаліст, магістр);
  • стаж роботи за  спеціальністю в органах місцевого самоврядування за фахом   не менше як  3 роки;
  • знання законодавчих актів, що регламентують  бухгалтерську діяльність  бюджетної  організації. Бюджетний кодекс України, Закон України «Про бухгалтерський  облік   та  фінансову  звітність», Закон України «Про публічні  закупівлі».
  • наявність сертифіката тестування для  уповноважених  осіб у сфері публічних закупівель.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

   головного  бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності

  • вища  освіта відповідного  напрямку підготовки (спеціаліст, магістр);
  • стаж роботи за  спеціальністю в органах місцевого самоврядування за фахом та на керівній посаді  не менше як  3 роки;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних програм роботи на компютері.
  • знання законодавчих актів, що регламентують  бухгалтерську діяльність  бюджетної  організації.  Закон України «Про бухгалтерський  облік   та  фінансову  звітність».

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

   спеціаліста - бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності

  • вища  освіта відповідного  напрямку підготовки (бакалавр, спеціаліст, магістр);
  • стаж роботи за  спеціальністю в органах місцевого самоврядування  не менше як  2 роки;
  • володіння державною мовою;
  • знання законодавчих актів, що регламентують  бухгалтерську діяльність  бюджетної  організації.  Закон України «Про бухгалтерський  облік   та  фінансову  звітність».

                Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

      Начальника загального відділу, організаційної  та кадрової  роботи

  • вища  освіта  відповідного  професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння  державною  мовою;
  • стаж роботи за фахом в  органах місцевого самоврядування  на керівних посадах не менше 3 років;
  • знання діючого законодавства України;
  • знання основних програм роботи на компютері.

                 Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

      Провідного спеціаліста  з економічного розвитку територій  та 

                                  залучення інвестицій          

  • вища  освіта  відповідного  професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння  державною  мовою;
  • стаж роботи в органах місцевого самоврядування  не менше 2 років;
  • знання діючого законодавства України;
  • знання основних програм роботи на компютері.

          Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

            Спеціаліста цивільного захисту та охорони праці

  • вища  освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  бакалавра, магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння  державною мовою;
  • стаж роботи за  спеціальністю  не менше як 3 років;
  • знання  діючого законодавства  України.

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

спеціаліста  відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради

  • вища педагогічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж  роботи в навчальних закладах не менше  1 року;
  • вільне володіння українською мовою;
  • знання Конституції України, Законів України,  законодавчих та нормативних  документів Міністерства  освіти, культури, молоді  та спорту України; основних принципів роботи на комп`ютері та відповідних програмних засобів.

                Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади

                        Начальника  служби  у  справах  дітей

  • вища  освіта  відповідного  професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра, спеціаліста;
  • вільне володіння  державною  мовою;
  • стаж роботи в органах місцевого самоврядування на керівній посаді   не менше 3 років;
  • знання діючого законодавства України;
  • знання основних програм роботи на компютері.

 

 

Секретар виконкому                                                     Майя Першина

 

 

Додаток 2

до розпорядження в.о. селищного голови

від 30.12.2021 № 139

 

Повідомлення про оголошення конкурсу

         Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення Мирненська селищна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад:

  • Спеціаліста- юрисконсульта загального відділу, організаційної  та   кадрової роботи  -  1 шт. одиниця;
  • Головного спеціаліста з публічних закупівель  відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  1 шт. одиниця;
  • Головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста – бухгалтера  відділу бухгалтерського обліку та звітності  -  2 шт. одиниці;
  • Начальника  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Провідного спеціаліста  з економічного розвитку територій та залучення інвестицій  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста цивільного захисту  та охорони праці  загального відділу, організаційної  та кадрової роботи -  1 шт. одиниця;
  • Спеціаліста відділу освіти, культури, молоді  та спорту – 1 шт. одиниця;
  • Начальника служби у справах дітей – 1 штатна одиниця.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови конкурсної комісії селищної ради такі документи: заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби; заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців  або військовозобов’язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткова інформація за телефоном    39043 або 37002.         

 

Секретар виконкому                                              Майя   Першина

 

Додаток 3

до Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті управління селищної ради

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання Конституції України,

Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання та протидії корупції» та знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадової особи

 

І. Питання на перевірку знання Конституції України

1. Основні розділи Конституції України.

2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).

3. Форма правління в Україні (стаття 5).

4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

6. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).

7. Найважливіші функції держави (стаття 17).

8. Державні символи України (стаття 20).

9. Конституційне право на працю (стаття 43) та освіту (стаття 53) .

10. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

11. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

12. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).

13. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

14. Державний бюджет України (стаття 96).

15. Порядок обрання Президента України (стаття 103).

 

II. Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

1. Поняття, основні принципи місцевого самоврядування за Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" (статті 2, 4, 5).

2. Реалізація громадянами України права на участь у місцевому самоврядуванні (статті 3, 7, 8, 9,13).

3. Система місцевого самоврядування (статті 5, 6, 10, 11, 12, 14).

4. Форми добровільного об'єднання органів місцевого самоврядування (стаття 15).

5. Організаційно - правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування (статті 16, 60).

6. Законодавство України про місцеве самоврядування та державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

7. Повноваження сільських, селищних рад (статті 25, 26).

8. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціально - економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27).

9. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад в галузі бюджету, фінансів і цін (стаття 28).

10. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад щодо управління комунальною власністю та в галузі житлово-комунального господарства, побутового торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку (статті 29, 30).

11. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі будівництва (стаття 31).

12. Повноваження виконавчих органів у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту (стаття 32).

13. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (стаття 33).

14. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціального захисту населення (стаття 34).

15. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі зовнішньоекономічної діяльності, оборонної роботи щодо вирішення питань адміністративно - територіального устрою (статті 35, 36, 37).

 

ІІI. Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"

1. Поняття служби та посади в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України „Про службу в органах місцевого самоврядування" (статті 1, 2, 3).

2. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).

3. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).

4.  Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).

5. Основні обов'язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).

6. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).

7. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).

8. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).

9. Обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).

10. Класифікація посад та рангів посадових осіб в органах місцевого самоврядування (статті 14, 15).

11. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16).

12. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).

13. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).

14.  Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).

15. Відповідальність посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

 

IV. Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання  корупції"

 1. Який повний перелік спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції?

  • органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції
  • Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції
  • органи Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції
  • органи прокуратури, Національне антикорупційне бюро України

2. Який статус Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику
  • державний колегіальний орган, який забезпечує формування та реалізує державну антикорупційну політику
  • консультативно-дорадчий орган щодо попередження, виявлення та розкриття корупційних правопорушень, а також запобігання вчиненню нових
  • спеціально уповноважений державний орган, який протидіє кримінальним корупційним правопорушенням та вживає інші передбачені законом заходи щодо протидії корупції

3. Які особи НЕ відносяться до виборних осіб у розумінні Закону України “Про запобігання корупції”?

  • члени Кабінету Міністрів України
  • народні депутати України
  • Президент України
  • сільські, селищні, міські голови


4. Які з наведених посадових осіб є уповноваженими особами Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • Голова, заступник Голови Національного агентства з питань запобігання корупції, а також інші посадові особи, уповноважені Головою Національного агентства з питань запобігання корупції
  • Голова, заступник Голови Національного агентства з питань запобігання корупції
  • посадові особи, уповноважені Головою Національного агентства з питань запобігання корупції
  • уповноважені члени Національного агентства з питань запобігання корупції

5. Вкажіть суб’єктів, які мають право здійснювати повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення Голові, заступнику Голови Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • Генеральний прокурор України або заступник Генерального прокурора – керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури
  • детектив Національного антикорупційного бюро України
  • прокурор Офісу Генерального прокурора
  • прокурор Спеціалізованої антикорупційної прокуратури

6. На який строк призначається Голова Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • 4 роки
  • 2 роки
  • 6 років
  • безстроково

7. Що НЕ належить до повноважень Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • здійснення досудового розслідування кримінальних корупційних правопорушень
  • залучення громадськості до формування, реалізації та моніторингу антикорупційної політики
  • здійснення моніторингу та контролю за виконанням актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб
  • організація проведення досліджень з питань вивчення ситуації щодо корупції

8. Які дії зобов’язані здійснити уповноважені особи Національного агентства з питань запобігання корупції у випадку виявлення ознак адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією?

  • скласти протокол про таке правопорушення для подальшого направлення до суду
  • затвердити обґрунтований висновок та надіслати його іншим спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції для складання протоколу про таке правопорушення та подальшого направлення до суду
  • поінформувати органи Національної поліції для складання протоколу про таке правопорушення та подальшого направлення до суду
  • поінформувати спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції державного органу в якому працює особа для складення протоколу про таке правопорушення та подальшого направлення до суду

9. Зазначте, що з наведеного належить до гарантій незалежності Національного агентства з питань запобігання корупції?

  • усі відповіді правильні
  • особливий порядок відбору, призначення та припинення повноважень його Г олови
  • особливий, встановлений законом порядок фінансування та матеріально- технічного забезпечення
  • спеціальний статус

10. Яким з наведених суб’єктів визначаються засади антикорупційної політики (Антикорупційна стратегія)?

  • Верховною Радою України
  • Кабінетом Міністрів України
  • Президентом України
  • Радою національної безпеки і оборони України

 

V.Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  спеціаліста-юрисконсульта  загального відділу організаційної  та кадрової роботи.

1. Основні обов язки та права посадових осіб місцевого самоврядування (ст..ст. 8-9ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування»

2. Основні завдання юридичної служби.(п.4 Загального положення про юридичну службу, затв. Постановою КМУ від 26.11.2008 № 1040)

3. Основні вимоги до управлінських документів, погодження управлінських документів(розділи 1,5 Правил організації діловодства)

4. Захист персональних даних.Вимоги до обробки персональних даних. Порядок доступу до персональних даних. (ст.6,7,16 ЗУ «Про захист персональних даних»

5. Укладення договорів, угод з іншими субєктами господарювання(гл.53ст.ст.638-640,0651-654) Цивільного кодексу України)

6. Представництво інтересів за довіреністю( форма, строк довіреності, припинення представництва, скасування довіреності) ( ст..ст.246-250 Цивільного кодексу України)

7. Представлення позову, форма та зміст позовної позовної заяви у цивільному та адміністративному судочинстві (ст..ст.118,119 ЦПК України,ст..ст.104-106 КАС України)

8. Декларування майна, доходів, витрат і зобов язань фінансового характеру державних службовців, Електронне декларування(ст..ст.45-52 ЗУ « Про запобігання корупції)

9. Участь держави,органів влади, органів місцевого самоврядування  в господарській діяльності (ст.8 Господарського кодексу України).

10.  Дотації та інші засоби державної підтримки суб'єктів господарювання (ст.16 Господарського кодексу України).

11. Стягнення за порушення трудової дисципліни.

12. Адміністративна комісія при виконкомі: повноваження, склад, діяльність.

13. Розгляд звернень, скарг та пропозицій громадян.

14. Представництво в судовому процесі.

15. Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.

VІ. Перелік питань на перевірку знання законодавства України з урахуванням  специфіки функціональних повноважень головного спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності

(Бюджетний кодекс України, Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні“, Закон України “Про публічні закупівлі“)

1.Оприлюднення закупівлі.

2. Придбання товарів і послуг.

3. Тендерний комітет та уповноважені особи.

4. Процедури закупівлі.

5. Державне регулювання та контроль у сфері закупівель,

6. Процедури державних закупівель.

7. Договір про закупівлю: основні вимоги, Інвентаризація  активів і зобов’язань.

8. Державне регулювання та контроль у сфері закупівель.

9.Істотні умови договору про закупівлю.

10.Укладення договору .

11.Процедура відкритих торгів. 

12.Порядок підписання документів .

13.Конкурентний діалог.

14.Тендерна документація.

15.Розгляд та оцінка тендерних пропозицій.

16.Принципи здійснення та планування закупівель. Основні завдання бухгалтерської служби.

17. Договір про закупівлю. Інвентаризація активів і зобов'язань.

18. Оприлюднення закупівлі.

19.Основні аспекти Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ”.

20. Звіт про результати проведення процедури закупівлі та строки його оприлюднення на авторизованому електронному майданчику.

21. Процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

22. Відповідальність у сфері публічних закупівель.

23. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі».

24. Основні аспекти проведення процедур закупівлі за бюджетні кошти.

25. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі».

26.  Принципи здійснення та планування закупівель.

27.Державне регулювання та контроль у сфері закупівель.

28.Уповноважений орган та орган оскарження.

29. Оприлюднення закупівлі.

30. Тендерний комітет та уповноважені особи.

31. Процедури закупівлі.

32. Кваліфікаційні критерії.

33. Процедура відкритих торгів.

34. Тендерна документація.

35. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій.

36. Конкурентний діалог.

37. Переговорна процедура закупівлі.

38. Договір про закупівлю.

 

VІІ. Питання на перевірку знань з урахуванням специфіки функціональних повноважень головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку  та звітності

1. Основні функції бухгалтерського обліку (ст.4 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).

2. Види утримань із заробітної плати працівника. (ПКУ п.167.1, ПКУ п.169.1.1, ПКУ п.169.4.1, ч.1 ст.128 КЗпП України).

3. Згідно з якими документами проводяться банківські операції? (стаття 51 Закону України «Про банки і банківську діяльність»).

4. Дебіторська і кредиторська заборгованість. (Наказ від 02.04.2014 р. № 372. Міністерство фінансів України «Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ»).

5. Які розміри мінімальної заробітної плати? (Бюджетний кодекс України Стаття 38. п.5; Кодекс законів про працю України №322-VIII).

6. Порядок нарахування відпускних. (Постанова КМУ від 08.02.1995 р. №100; Постанова КМУ від 09.12. 2020 р. № 1213).

7. Обчислення середнього заробітку (Постанова КМУ від 08.02.1995 р. №100; Постанова КМУ від 09.12.2020 р. № 1213).

8. Види нарахувань на заробітну плату (Постанова КМУ від 09.03.2006 р. № 268).

9. Головна книга. Порядок її заповнення. (Наказ МФУ № 356 від 29.12.2000р.).

10. Правила проведення інвентаризації активів та зобов’язань (Наказ МФУ «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань» № 879 від 02.09.2014р.).

11. Порядок фінансування витрат (Постанова КМУ від 05.08. 2003 р. №1198).

12. Про типові форми первинної облікової документації (Наказ Державного комітету статистики України від 05.12.2008 № 489).

13. Зберігання документів бухгалтерського обліку та звітності (Наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012  № 578/5).

14. Що відноситься до поточних видатків? (Наказ МФУ «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» від 12.03.2012 № 333).

15. Що таке капітальні видатки? (Наказ МФУ «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» від 12.03.2012 № 333).

VІІІ.Питання з урахуванням специфіки функціональних повноважень

спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності

(Бюджетний кодекс України, Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні“.

1. Нормативно-правове забезпечення організації та ведення бухгалтер­ського облiку, складання фiнансової звiтностi бюджетної установи.

2. Визначення понять «бухгалтерський облік», «зобов’язання», «пер­винний документ», «фінансова звітність», «господарська операція».

3. Основні принципи бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

4. Визначення понять «бюджет», «бюджетна установа», «бюджетне призначення», «бюджетний розпис», «видатки бюджету”, «головні розпоряд­ники бюджетних коштів», «бюджетний запит».

5. Економічна класифікація видатків бюджету.

6. Звітний період, види звітності для бюджетної установи.

7. Поняття бюджетного правопорушення та нецільового використання бюджетних коштів.

8. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства згідно із законами України.

9. Нормативно-правове забезпечення порядку встановлення посадо­вих окладів, доплат, надбавок та нарахування заробітної плати державним службовцям та робітникам.

10. Складові заробітної плати державних службовців, види заохочень та допомог.

11. Розмір премії, який може бути наданий державному службовцю та нормативний документ згідно з яким вона нараховується.

13. Порядок обчислення середньої заробітної плати для розрахунку відпускних, компенсації за невикористану відпустку, лікарняних.

14. Умови, за яких державним службовцям надається пенсія дер­жавного службовця та необхідні виплати, передбачені законодавством. По­рядок і умови перерахунку пенсій державних службовців.

15. Нормативно-правове забезпечення порядку створення первинних документів, обліку касових та банківських операцій, обліку товарно-ма­теріальних цінностей бюджетної установи та iнших об’єктiв майна.

16. Обмеження, встановлені законодавством при закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти.

17. Порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіре­ностей на одержання матеріальних цінностей.

18. Порядок обліку основних засобів у бюджетних установах.

19. Порядок безоплатної передачі необоротних активів.

20. Порядок списання основних засобів та матеріалів у бюджетних установах.

21. Порядок встановлення граничних норм витрат паливно-мастиль­них матеріалів та порядок їх списання.

23. Граничні норми відшкодування добових та фактичних витрат за проживання державним службовцям. Термін подання працівником авансо­вого звіту.

24. Інвентаризація, її види та терміни проведення.

IX. Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням функціональних повноважень начальника відділу загальної,  організаційної  та кадрової роботи  

1. Організація документообігу. Робота з вхідною, вихідною і внутрішньою кореспонденцією (Інструкція з діловодства).

2. Складання та оформлення розпорядчих документів (Інструкція з діловодства).

3. Порядок і строки складання номенклатури справ (Інструкція з діловодства).

4. Формування документів у справу та порядок зберігання справ у поточному діловодстві (Інструкція з діловодства).

5. Термін та порядок розгляду звернення громадян (статті 15-16, 20  Закону України «Про звернення громадян»).

6. Звернення громадян, які не підлягають розгляду та вирішенню (статті 7-8  Закону України «Про звернення громадян»).

7. Організація особистого прийому громадян (стаття 22  Закону України «Про звернення громадян»).

8. Оформлення запитів на публічну інформацію та строки їх розгляду (статті 19-20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).

9. Порядок оформлення справ із розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.

10. Тривалість і види відпусток (Закон України «Про відпустки»).

11.Підстави припинення трудового договору ( Кодекс законів про працю України).

12. Строки випробування та результати випробування при прийнятті на роботу (статті 27-28 Кодексу законів про працю України).

13. Строки виконання основних документів (Інструкція з діловодства).

14. Порядок ведення особових справ (постанова КМУ від 25.05.1998 № 731).

15. Порядок ведення трудових книжок. Електронні трудові книжки. (Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, Закон України «Про електронні трудові книжки»).

X. Перелік питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень провідного спеціаліста з  економічного розвитку територій  та залучення інвестицій.

1. Визначення Європейської інтеграції.

2. Що таке інновації.

3. Що таке фандрейзинг.

4. Що таке капітальні вкладення.

5. Визначення державно-приватного партнерства.

6. Організаційні форми та види туризму.

7. Що таке інноваційне підприємство.

8. Що таке концесія та  концесійний договір.

9. Принципи державної регіональної політики.

10. Що таке SWOT - аналіз регіонального розвитку.

11. Що зазначається у регіональній стратегії.

12. Визначення зовнішньоекономічної діяльності.

13. Кому надається бюджетна тваринницька дотація.

14. Організаційні форми та види туризму.

15. Що таке смарт-спеціалізація.

16. Що таке індустріальний парк.

17. Повноваження органів місцевого самоврядування в галузі туризму.

18. Умови створення індустріальних парків.

19. Форми співробітництва територіальних громад.

20. Види зовнішньоекономічної діяльності.

 XI. Питання на перевірку знань з урахуванням специфіки функціональних повноважень спеціаліста цивільного захисту та охорони праці                                             

1. Класифікація  надзвичайних  ситуацій (ст.5 ЗУ «Про цивільний захист»).

2. Основні  принципи  здійснення  цивільного  захисту (ст.7 ЗУ «Про цивільний захист»).

3. Єдина  державна  система цивільного  захисту (ст.8 ЗУ «Про цивільний захист»).

4. Режим повсякденного функціонування; режим  підвищеної  готовності; режим надзвичайної  ситуації;  режим надзвичайного  стану (ст.12-15 ЗУ»Про цивільний захист»).

5. Завдання  та  обовязки  субєктів  господарювання (ст.20 ЗУ «Про цивільний  захист»).

6. Права  та  обовязки  громадян  у  сфері  цивільного  захисту (ст.21            ЗУ  «Про цивільний  захист»).

7. Інформування   у  сфері  цивільного  захисту  (ст.31 ЗУ «Про цивільний  захист»).

8. Заходи  з  евакуації (ст.33 ЗУ «Про цивільний  захист»).

9. Організація навчання  населення   діям  у  надзвичайних  ситуаціях. Навчання  працюючого населення    (ст. 39-40 «Про цивільний  захист»).

10. Призначення і завдання  пожежної  охорони (ст.58 ЗУ  «Про цивільний  захист»).

11. Організація робіт з  ліквідації  наслідків  надзвичайних  ситуацій

(ст.71 ЗУ «Про цивільний  захист»).

12. Проведення  аварійно-рятувальних  та  інших  невідкладних  робіт

(ст.79 ЗУ  «Про цивільний  захист»).

13. Життєзабезпечення  та соціальний захист постраждалих (ст.81;84 ЗУ «Про цивільний  захист»).

14. Відшкодування матеріальних  збитків  постраждалим внаслідок надзвичайних ситуацій (ст.85 ЗУ «Про цивільний захист»).

15. Надання медичної  та психологічної  допомоги (ст.87 ЗУ «Про цивільний  захист»).

16. Гуманітарна  та  інші  види  допомоги ( ст.88-89  ЗУ «Про цивільний  захист»).

17. Визначення  понять  і   термінів (ст.1 ЗУ «Про охорону  праці»).

18. Законодавство  про  охорону  праці (ст.3 ЗУ «Про охорону праці»).

19. Державна  політика  в  галузі  охорони  праці (ст.4 ЗУ «Про охорону праці»).

20. Права  на  охорону  праці   під час укладання  трудового  договору

(ст.5 ЗУ «Про охорону праці»).

21. Права  працівників  на  охорону  праці під час роботи (ст.6 ЗУ «Про охорону праці»).

22. Забезпечення працівників  спецодягом, іншими засобами  індивідуального  захисту, мийними  та  знешкоджувальними  засобами (ст.8 ЗУ «Про охорону праці»).

23. Відшкодування   шкоди  у  разі   ушкодження  здоровя  працівників  або  у  разі  їх смерті (ст.9 ЗУ «Про охорону праці»).

24. Охорона  праці  жінок (ст.10 ЗУ «Про охорону  праці»).

25. Охорона праці  неповнолітніх (ст.11 ЗУ «Про охорону праці»).

XII. Питання на перевірку знань з урахуванням специфіки функціональних повноважень спеціаліста  відділу освіти, культури, молоді  та спорту

1.Завдання загальної середньої освіти (ст.5 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

2.Типи загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти (ст.9 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

3.Створення, реорганізація та ліквідація загальноосвітнього навчального закладу (ст.9 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

4.Навчальні плани та навантаження учнів (ст.15 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

5.Навчальний рік та режим роботи загальноосвітнього навчального закладу (ст.16 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

6.Соціальний захист учнів (ст.21 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

7.Педагогічні працівники (ст.24 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

8.Педагогічне навантаження (ст.25 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

9.Трудові відносини в системі загальної середньої освіти (ст.26 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

10.Атесттація педагогічних працівників (ст.27 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

11.Поняття Державного стандарту загальної середньої освіти (ст.30 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

12.Органи управління системою загальної середньої освіти (ст.35 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

13.Повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в системі загальної середньої освіти (ст.37 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

14.Державний контроль за діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів (ст.40 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

15.Повноваження загальноосвітнього навчального закладу (ст. 38 ЗУ«Про загальну середню освіту»).

16.Дошкільна освіта (ст.33 ЗУ «Про освіту»).

17.Позашкільна освіта (ст.38 ЗУ «Про освіту»).

18.Середні навчальні заклади (ст.36 ЗУ «Про освіту»).

19.Основні принципи освіти (ст.6 ЗУ «Про освіту»).

20.Організація харчування в навчальних закладах (ст.25 ЗУ «Про освіту»).

21.Право громадян України на освіту (ст.3 ЗУ «Про освіту ).

22.Органи управління освітою (ст.11 ЗУ «Про освіту»).

23.Державний нагляд (контроль) за діяльністю навчальних закладів (ст. 5 ЗУ «Про освіту»).

24.Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації (ст.37 ЗУ «Про освіту»).

25.Умови створення навчальних закладів (ст.18 ЗУ «Про освіту»).

XIII.Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  начальника служби у справах дітей  

1. Органи і служби у справах дітей та спеціальні установи, які здійснюють соціальний захист і профілактику правопорушень серед дітей (ст. 1 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

2. Основні принципи діяльності органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 2 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

3. Профілактика правопорушень серед дітей (ст. 3 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

4. Кримінальна міліція у справах дітей (ст. 5 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

5. Приймальники-розподільники для дітей (ст. 7 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

6. Загальноосвітні школи та професійні училища соціальної реабілітації (ст. 7. Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

8. Центри медико-соціальної реабілітації дітей (ст. 9 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

9. Спеціальні виховні установи Державного департаменту України з питань виконання покарань (ст. 10 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

10. Притулки для дітей служб у справах дітей (ст. 11 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

11. Джерела і порядок фінансування органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 12 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

12. Матеріально-побутове і медичне забезпечення дітей у спеціальних установах для дітей (ст. 13 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

13. Охорона прав дітей під час здійснення профілактики правопорушень (ст. 14. Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

15. Контроль за діяльністю органів і служб у справах дітей та спеціальних установ для дітей (ст. 16 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

16. Прокурорський нагляд за додержанням цього Закону (ст. 17 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»).

17. Функції служби у справах дітей (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження типових положень про службу у справах дітей»).

18.Дати визначення понять «дитина-сирота», «діти, позбавлені батьківського піклування», «статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування» (ст. 1 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

19.Пріоритети форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (ст. 6 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

20.Повне державне забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа (ст. 8 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

21.Органи опіки та піклування (ст. 11 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

22.Оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб із їх числа (ст. 26 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

23.Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом (ст. 33 «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»).

24.Участь органу опіки та піклування у захисті сімейних прав та інтересів (ст. 19 Сімейний Кодекс України).

25.Підстави позбавлення батьківських прав (ст. 164 Сімейний Кодекс України).

26.Правові наслідки позбавлення батьківських прав (ст. 166 Сімейний Кодекс України).

27.Управління майном дитини (ст. 177 Сімейний Кодекс України).

28.Особи, які не можуть бути усиновлювачами (ст. 212 Сімейний Кодекс України).

29.Діти, над якими встановлюється опіка, піклування (ст. 243 Сімейний Кодекс України).

30.Прийомна сім'я (ст. 256-1 Сімейний Кодекс України).

31.Дитячий будинок сімейного типу (ст. 256-5 Сімейний Кодекс України).  

 

Секретар  виконкому                                              Майя  Першина

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора