Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС, який надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки.
Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – “Заохочення участі жінок у STEM”. Проєкт Girls Go Circular координується EIT RawMaterials за підтримки EIT Community та Генерального директорату з питань освіти, молоді, спорту та культури (DG EAC). ВГО «Поруч» є інформаційним партнером навчального проєкту Girls Go Circular, що курується Європейським інститутом Інновацій та Технологій (European Institute of Innovation and Technology – EIT), за підтримки Європейської комісії.
В основі проєкту лежить Circular Learning Space (CLS) – платформа онлайн-навчання, яка пропонує студентам можливість поглибити свої знання про циркулярну економіку, набуваючи при цьому цифрових компетенцій. Заснована на практичному підході, навчальна програма узгоджена з програмами DigComp, EntreComp та GreenComp. Крім того, Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі.
Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, і мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета - дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, незважаючи на гендерні стереотипи,
пов'язані з цими галузями.
З 2022 року всі навчальні модулі на платформі доступні українською мовою, навчання є абсолютно безкоштовним. Студенти отримують сертифікати про проходження модулів та сертифікат про завершення програми, які підтверджують набуті навички та компетенції.
Вчителі та школи отримують сертифікат, який визнає їхній внесок у забезпечення гендерної рівності у сфері STEM та ІКТ. Школи-учасники, також будуть представлені на веб-сайті проєкту як першопрохідці в Європі, що підтримують План дій з цифрової освіти