Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Шеринг документів в ДІЇ

Дата: 17.02.2024 07:30
Кількість переглядів: 64

На­ла­шту­ва­ння о­три­ма­ння ци­фро­вих ко­пій — ше­ри­нг

Шеринг — це отримання копій цифрових документів у систему компанії. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими. Метадані дозволяють налаштувати автозаповнення відповідних полів у системі організації, наприклад, під час реєстрації або заповнення анкети клієнта. Для цього потрібно інтегруватися з API. Є два види шерингу: офлайн та онлайн.

Користувач може поділитися копіями таких документів:

  • Біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт
  • Картка платника податків
  • Довідка ВПО
  • Свідоцтво про народження дитини
  • Посвідчення водія
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Студентський квиток

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.

Юридична сила цифрових документів у Дії визначена такими нормативно-правовими актами:

Під час шерингу копії цифрового паспорта передаються паспортні дані, РНОКПП та місце реєстрації проживання.

Шеринг є офлайн та онлайн

Як відбувається шеринг офлайн?

Користувач особисто відвідує офіс організації, де потрібно поділитися копією документа.

  • Клієнт генерує тимчасовий код необхідного документа в застосунку Дія.
  • Співробітник організації: сканує штрихкод електронного документа клієнта або вносить в інформаційну систему організації 13-значний код, указаний під штрихкодом
  • Сервер організації надсилає код на сервер ДП «ДІЯ» спеціальним запитом.
  • За допомогою Дія.Підпису клієнт проходить верифікацію та/або вводить 5-значний пароль.
  • У разі успішного проходження фотоверифікації та/або підтвердження пароля копії документів будуть надіслані в систему організації.
  • Система організації отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).

Як відбувається шеринг онлайн?

Користувач може поділитися цифровою копією зі смартфона чи комп’ютера.

  • Зі смартфона: клієнт на сайті або в мобільному застосунку натискає на кнопку, щоб поділитися копією документа.
  • Через термінал або вебсайт: клієнт натискає на кнопку та сканує смартфоном QR-код на екрані, щоб поділитися копією документа.
  • Сервер організації надсилає код на сервер ДП «ДІЯ» спеціальним запитом.
  • Клієнту надходить запит на надання копій цифрових документів.
  • Клієнт підтверджує передачу документів за допомогою Дія.Підпису, фотоверифікації та вводу 5-значного пароля. На копію накладається підпис ДП «ДІЯ».
  • У разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему організації.
  • Система організації отримує сформовані цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).

Чому безпечно?

  • Будь-які дані користувача Дії передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача.
  • Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер партнера лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням.
  • Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.
  • Партнер повинен відповідати вимогам законодавства про захист персональних даних.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь