Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Шеринг документів в ДІЇ

Дата: 17.02.2024 07:30
Кількість переглядів: 126

На­ла­шту­ва­ння о­три­ма­ння ци­фро­вих ко­пій — ше­ри­нг

Шеринг — це отримання копій цифрових документів у систему компанії. Такі копії є у форматі pdf-файлів та поля з метаданими. Метадані дозволяють налаштувати автозаповнення відповідних полів у системі організації, наприклад, під час реєстрації або заповнення анкети клієнта. Для цього потрібно інтегруватися з API. Є два види шерингу: офлайн та онлайн.

Користувач може поділитися копіями таких документів:

  • Біометричні паспорти: ID-картка, закордонний паспорт
  • Картка платника податків
  • Довідка ВПО
  • Свідоцтво про народження дитини
  • Посвідчення водія
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Студентський квиток

Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії.

Юридична сила цифрових документів у Дії визначена такими нормативно-правовими актами:

Під час шерингу копії цифрового паспорта передаються паспортні дані, РНОКПП та місце реєстрації проживання.

Шеринг є офлайн та онлайн

Як відбувається шеринг офлайн?

Користувач особисто відвідує офіс організації, де потрібно поділитися копією документа.

  • Клієнт генерує тимчасовий код необхідного документа в застосунку Дія.
  • Співробітник організації: сканує штрихкод електронного документа клієнта або вносить в інформаційну систему організації 13-значний код, указаний під штрихкодом
  • Сервер організації надсилає код на сервер ДП «ДІЯ» спеціальним запитом.
  • За допомогою Дія.Підпису клієнт проходить верифікацію та/або вводить 5-значний пароль.
  • У разі успішного проходження фотоверифікації та/або підтвердження пароля копії документів будуть надіслані в систему організації.
  • Система організації отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).

Як відбувається шеринг онлайн?

Користувач може поділитися цифровою копією зі смартфона чи комп’ютера.

  • Зі смартфона: клієнт на сайті або в мобільному застосунку натискає на кнопку, щоб поділитися копією документа.
  • Через термінал або вебсайт: клієнт натискає на кнопку та сканує смартфоном QR-код на екрані, щоб поділитися копією документа.
  • Сервер організації надсилає код на сервер ДП «ДІЯ» спеціальним запитом.
  • Клієнту надходить запит на надання копій цифрових документів.
  • Клієнт підтверджує передачу документів за допомогою Дія.Підпису, фотоверифікації та вводу 5-значного пароля. На копію накладається підпис ДП «ДІЯ».
  • У разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему організації.
  • Система організації отримує сформовані цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).

Чому безпечно?

  • Будь-які дані користувача Дії передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим партнером, який їх запитав у користувача.
  • Зашифрований пакет з даними надсилається на сервер партнера лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням.
  • Кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування.
  • Партнер повинен відповідати вимогам законодавства про захист персональних даних.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь