Ви отримали е-рецепт на “Доступні ліки”, інсулін чи медичний виріб, зайшли до аптеки, яка відпускає лікарські засоби за програмою реімбурсації, а потрібного найменування препарату немає? Нагадуємо, що можна зробити в цій ситуації
Якщо ваші ліки ще не закінчились і ви маєте час на очікування, замовте той лікарський засіб, який відсутній в аптеці у момент звернення, та отримайте його в інший день.
Якщо маєте можливість, зверніться до будь-якої іншої аптеки з “Доступними ліками”. Впізнати таку аптеку можна за відповідною наліпкою на дверях — “Тут є “Доступні ліки” або “Інсуліни+”. Також розташування аптеки підкаже оператор контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 або наша е-карта аптек: https://edata.e-health.gov.ua/e-data/dashboard/pharmacy-map.
Попросіть рідних отримати та привезти потрібні ліки для вас. Для цього повідомте або пришліть номер вашого е-рецепту рідним, які можуть завітати до аптеки. Докладніше про те, як отримати “Доступні ліки” для своїх рідних за е-рецептом, ми розповідали тут: https://bit.ly/44YWpYI.
Нагадуємо, що до програми “Доступні ліки” приєдналось понад 14 700 аптек. Програма реімбурсації “Доступні ліки” не має територіальних обмежень всередині країни, тож пацієнти можуть отримувати свої препарати там, де їм зручно.