Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2024 року

Дата: 15.07.2024 22:59
Кількість переглядів: 39

 

За результатами аналізу роботи зі зверненнями громадян за період 01 січня 2024 року по 25 червня 2024 року повідомляємо, що на опрацювання до Мирненської селищної військової адміністрації надійшло 11 звернень. З них 4 звернення надійшло через органи влади, що становить 36,36% від загальної кількості звернень. Одне звернення надійшли безпосередньо на електронну пошту селищної військової адміністрації від заявника, що становить 9,09 % від загальної кількості звернень, та 6 звернень - за допомогою засобів телефонного зв’язку, що становить 54,55% від загальної кількості звернень. Мирненською селищною військовою адміністрацією вищевказані звернення розглянуто та своєчасно надано змістовні відповіді в межах компетенції. За результатами розгляду 10 звернень вирішено позитивно, що становить 90,91%, та надано 1 відповідь у формі роз’яснень, що становить 9,09% від загальної кількості опрацьованих звернень.

Більшість питань, які були порушені у зверненнях, стосувалися умов праці та заробітної плати - 8, що становить 72,73% від загальної кількості, фінансової, податкової політики - 1, що становить 9,09% від загальної кількості,  культура та культурна спадщина, туризм - 2, що становить 18,18% від загальної кількості.

За період з 01.01.2024 по 25.06.2024 у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року надійшло на 11 звернень більше, скільки безпосередньо до Мирненської селищної ради офіційних письмових звернень щодо надання роз’яснень з питань діючого законодавства чи сприяння у вирішенні будь-яких інших питань від жителів громади за вказаний період 2023 року взагалі не надходило.  Однак, за період 01.01.2023 по 30.06.2023 в процесі комунікації за допомогою засобів телефонного зв’язку, з використанням месенджера офіційної сторінки Мирненської селищної ради у фейсбук, у жителів громади виникали питання, які потребували роз’яснень, щодо компенсацій, соціального забезпечення, сплати комунальних платежів на тимчасово окупованих територіях України, захисту дітей, державних гарантій для ВПО та інші, на які посадовими особами ради надано усні змістовні відповіді. Таким чином, це свідчить про ріст обізнаності населення про діяльність селищної ради, військової адміністрації та підвищення рівня довіри до посадових осіб для вирішення нагальних питання, отримання необхідної інформації.

Крім того, з метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Мирненською селищною військовою адміністрацією створено окрему поштову електронну скриньку, яка розміщена на офіційному вебсайті громади в розділі «Керівництво» у вкладці «Мирненська селищна військова адміністрація». Це дає змогу усім охочим також активно брати участь у житті громади, та створює тісний взаємозв’язок з селищною військовою адміністрацією. 

За звітний період звернення від ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, на розгляд до Мирненської селищної військової адміністрації не надходили. Однак, питання розгляду звернень вищевказаних заявників перебуває на постійному контролі. У разі надходження звернень від зазначених категорій заявників буде приділено особливу увагу вирішенню проблем, з якими вони звертаються.

Крім того, звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, на розгляд до селищної військової адміністрації також не надходили. Після деокупації громади під час особистого прийому громадян посадовими особами вищевказаній категорії заявників буде забезпечено та реалізовано право першочергового особистого прийому.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2024 року № 526 «Про внесення зміни до розділу I Класифікатора звернень громадян» пункт 7 розділу I Класифікатора звернень громадян доповнено підпунктом 7.151, згідно з яким перелік Категорій авторів звернень доповнено категорією - внутрішньо переміщена особа. Таким чином, за період з 10.05.2024 по 25.06.2024 лише один автор звернення ідентифікував себе як ВПО, що становить 9,09% від загальної кількості заявників.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь