Продовжуємо роботу з Актуалізації даних мешканців Мирненської громади у Реєстрі територіальної громади!
Дата: 30.09.2024 15:49
Кількість переглядів: 204
До уваги мешканців громади!
Задля уточнення та актуалізації ваших даних у Реєстрі Мирненської територіальної громади (далі — Реєстрі) пропонуємо наступний алгоритм дій:
- Звернутися за консультацією за номером телефону: +380991866341 (також через месенджери WhatsApp, Viber та за адресою електронної пошти - rtg.myrne@gmail.com) та отримати консультацію з вашого питання;
- Зібрати необхідний пакет документів, який потрібен для реєстрації ваших даних у Реєстрі (перелік документів дивіться нижче);
- Повторно звернутися до реєстратора, надіславши пакет документів на електронну пошту rtg.myrne@gmail.com ;
- Чекати на відповідь від реєстратора Мирненської громади про результат обробки вашого звернення (відповідь прийде упродовж дня);
- Після успішної актуалізації ваших даних у Реєстрі отримати витяг з Реєстру через ДП “Дія”, а також через будь-який ЦНАП.
Перелік документів:
- паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
- довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності)
- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- правовстановлюючі документи на житло;
- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища);
- заява про актуалізацію даних та обробку персональних даних;
- будинкова книга (за наявності).
Заява про актуалізацію даних та обробку персональних даних Завантажити
Шановні громадяни!
Просимо, вас, перевірити свої документи про реєстрацію місця проживання, також за можливості переглянути правильність вашої реєстрації в ДП “Дія”. Якщо ви помітили розбіжності просимо звернутись до нас за вказаними контактами.