Перелік адміністративних послуг, які надає відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради.
У структурі Мирненської селищної ради створено відділ «Центр надання адміністративних послуг», який з 01 жовтня 2024 року розпочав свою роботу. Зокрема, розпорядженням Мирненської селищної ради від 18 листопада 2024 року № 68 затверджено Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» в новій редакції. Однак, у зв’язку з окупацією території, та як наслідок, закриття доступу до відповідних державних реєстрів, відсутністю спеціального обладнання, наразі, через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради можливо отримати наступні адміністративні послуги:
-
Реєстрація місця проживання
-
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років
-
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання
-
Видача витягу з Реєстру територіальної громади
-
Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади
-
Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення
-
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою учасника
-
Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
-
Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних
-
Встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України
-
Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту
-
Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
-
Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України
-
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
-
Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації
Для отримання інформації щодо порядку надання вищевказаних адміністративних послуг можна звернутися за телефоном +38(063) 391 82 30 або на електронну пошту: murne.zvern@gmail.com.
Для отримання інформації щодо порядку надання адміністративних послуг у сфері реєстрації можна звернутися також за телефоном + 38(099) 186 63 41 або на електронну пошту: rtg.myrne@gmail.com.