Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

За певних обставин пенсійне посвідчення підлягає заміні. Для цього потрібно звернутися до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

Дата: 25.01.2025 09:27
Кількість переглядів: 17

Заміна пенсійного посвідчення.

🔴 У ЯКИХ ВИПАДКАХ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ ПІДЛЯГАЄ ЗАМІНІ?
Нове посвідчення за заявою одержувача пенсії видається за таких підстав:
- якщо старе посвідчення стало непридатним;
- у разі втрати посвідчення;
- у разі призначення іншого виду пенсії;
- у разі зміни обставини здійснення опіки та піклування.
Про заміну посвідчення робиться відповідна відмітка в пенсійній справі.

🔴 ЯК ЗАМІНИТИ ПОСВІДЧЕННЯ?
Для цього потрібно подати в сервісний центр Пенсійного фонду відповідну заяву з необхідними документами:
- документ, що посвідчує особу/повноваження особи як представника;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і мають відповідну відмітку в паспорті;
- фото (2,5×3);
- зразок підпису (для електронного пенсійного посвідчення).

🔴 ДЕ МОЖНА ОТРИМАТИ?
У зазначеному в заяві сервісному центрі Пенсійного Фонду України. У разі отримання електронного пенсійного посвідчення — у зазначеному в заяві відділенні банку.

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь