За певних обставин пенсійне посвідчення підлягає заміні. Для цього потрібно звернутися до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.
У ЯКИХ ВИПАДКАХ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ ПІДЛЯГАЄ ЗАМІНІ?
Нове посвідчення за заявою одержувача пенсії видається за таких підстав:
- якщо старе посвідчення стало непридатним;
- у разі втрати посвідчення;
- у разі призначення іншого виду пенсії;
- у разі зміни обставини здійснення опіки та піклування.
Про заміну посвідчення робиться відповідна відмітка в пенсійній справі.
ЯК ЗАМІНИТИ ПОСВІДЧЕННЯ?
Для цього потрібно подати в сервісний центр Пенсійного фонду відповідну заяву з необхідними документами:
- документ, що посвідчує особу/повноваження особи як представника;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП і мають відповідну відмітку в паспорті;
- фото (2,5×3);
- зразок підпису (для електронного пенсійного посвідчення).
ДЕ МОЖНА ОТРИМАТИ?
У зазначеному в заяві сервісному центрі Пенсійного Фонду України. У разі отримання електронного пенсійного посвідчення — у зазначеному в заяві відділенні банку.
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області