Працівники Мирненської селищної ради взяли участь в онлайн вебінарі «Актуальні питання у сфері державної реєстрації: доступ, цифровізація, моніторинг і контроль (ч. 2)».
26 лютого 2025 року начальником відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради взято участь в онлайн вебінарі «Актуальні питання у сфері державної реєстрації: доступ, цифровізація, моніторинг і контроль (ч. 2)», організованому Мінцифри.
Під час заходу роз’яснювався механізм та особливості проведення перевірки інформації про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності, що подається юридичними особами державним реєстраторам для проведення відповідних реєстраційних дій щодо юридичної особи.
В ході вебінару спікерами висвітлено питання припинення державної реєстрації ФОП у зв’язку зі смертю, внесення змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.
Також, обговорено проблемні питання, які були поставлені учасниками, та надано змістовні відповіді з посиланням на норми діючого законодавства.