Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради інформує про виконану роботу за I півріччя 2025
Незважаючи на окупацію території громади відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради продовжує свою роботу з надання адміністративних послуг.
Так, за I півріччя 2025 року надано 263 адміністративні послуги:
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 8;
Зняття із зареєстрованого місця проживання – 6 (на підставі свідоцтва про смерть – 2, за повідомленнями ДМС – 2, за повідомленнями іншого органу реєстрації – 2);
Видача витягу з Реєстру територіальної громади – 11;
Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади – 236 (за зверненням громадян – 209, за повідомленнями ДМС – 27);
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – 2.
Крім того, за вказаний вище період надано 30 консультації з питання актуалізації інформації в РТГ, реєстрації місця проживання малолітньої дитини тощо. Також внесено зміни до інформації в РТГ по 11 жителям, які виявлено адміністратором на підставі архівних даних. Направлено 4 запити до УДМС у Херсонській області з метою отримання інформації про реєстрацію місця проживання дітей. Опрацьовано 1 запит нотаріуса щодо місця проживання померлої особи, за результатами якого надано повну, своєчасну та змістовну відповідь.
Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» за звітний період взято участь у 35 різноманітних навчальних заходах. Крім того, проводиться підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти.
У червні 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Вулик» створено обліковий запис відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради. Налаштовані доступи інтегратору, керівнику, адміністратору ЦНАП та розпочато роботу в ІС «Вулик», який забезпечує автоматизацію роботи адміністраторів центру.
Також на постійній основі проводиться інформаційна кампанія серед жителів громади з використанням усіх можливих комунікаційних ресурсів щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади.
Для отримання інформації щодо порядку надання вищевказаних адміністративних послуг можна звернутися за телефоном +38(063) 391 82 30 або на електронну пошту cnap.myrne-gromada.2024@khoda.gov.ua.
Крім того, на постійній основі здійснюється прийом громадян адміністратором ЦНАП за адресою м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 127 з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 16.00. Під час отримання адміністративних послуг безпосередньо у адміністратора ЦНАП суб’єкти звернення можуть скористатися шерингом цифрових документів Дія.QR за допомогою згенерованих QR-кодів, які зручні для використання. Також, відвідувачі мають змогу залити свій відгук, який відображає оцінку рівні задоволеності від отриманої послуги чи консультації за допомогою згенерованого QR-коду, який розміщено біля адміністратора.
З метою покращення доступу осіб з порушенням слуху до інформації, послуг та комунікації Мирненською селищною радою укладено договір з громадською організацією «Херсонська обласна організація Українського товариства глухих» (УТОГ), за допомогою якого впроваджено спеціалізований сервіс відеозв’язку з перекладачем жестової мови – «Сервіс УТОГ 24/7». Даним сервісом можна скористатися під час особистого звернення до адміністратора.
Корисну інформацію про адміністративні послуги та роботу ЦНАП можна знайти на офіційному сайті Мирненської селищної ради у вкладці «Центр надання адміністративних послуг» https://myrne-gromada.gov.ua/ або на офіційному сайті відділу «Центр надання адміністративних послуг» https://cnap.myrne-gromada.gov.ua/.