Мирненська громада
Херсонська область, Скадовський район

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради інформує про виконану роботу за I півріччя 2025

Дата: 04.07.2025 17:14
Кількість переглядів: 170

Центр надання адміністративних послуг

Незважаючи на окупацію території громади відділ «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради продовжує свою роботу з надання адміністративних послуг.

Так, за I півріччя 2025 року надано 263 адміністративні послуги:

Реєстрація місця проживання дитини до 14 років – 8;

Зняття із зареєстрованого місця проживання – 6 (на підставі свідоцтва про смерть – 2, за повідомленнями ДМС – 2, за повідомленнями іншого органу реєстрації – 2);

Видача витягу з Реєстру територіальної громади – 11;

Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади – 236 (за зверненням громадян – 209, за повідомленнями ДМС – 27);

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – 2.

Крім того, за вказаний вище період надано 30 консультації з питання актуалізації інформації в РТГ, реєстрації місця проживання малолітньої дитини тощо. Також внесено зміни до інформації в РТГ по 11 жителям, які виявлено адміністратором на підставі архівних даних. Направлено 4 запити до УДМС у Херсонській області з метою отримання інформації про реєстрацію місця проживання дітей. Опрацьовано 1 запит  нотаріуса щодо місця проживання померлої особи, за результатами якого надано повну, своєчасну та змістовну відповідь.

Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» за звітний період взято участь у 35 різноманітних навчальних заходах. Крім того, проводиться підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти.

У червні 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Вулик» створено обліковий запис відділу «Центр надання адміністративних послуг» Мирненської селищної ради. Налаштовані доступи інтегратору, керівнику, адміністратору ЦНАП та розпочато роботу в ІС «Вулик», який забезпечує автоматизацію роботи адміністраторів центру.

Також на постійній основі проводиться інформаційна кампанія серед жителів громади з використанням усіх можливих комунікаційних ресурсів щодо необхідності актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади.

Для отримання інформації щодо порядку надання вищевказаних адміністративних послуг можна звернутися за телефоном +38(063) 391 82 30 або на електронну пошту  cnap.myrne-gromada.2024@khoda.gov.ua.

Крім того, на постійній основі здійснюється прийом громадян адміністратором ЦНАП за адресою м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 127 з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 16.00. Під час отримання адміністративних послуг безпосередньо у адміністратора ЦНАП суб’єкти звернення можуть скористатися шерингом цифрових документів Дія.QR за допомогою згенерованих QR-кодів, які зручні для використання. Також, відвідувачі мають змогу залити свій відгук, який відображає оцінку рівні задоволеності від отриманої послуги чи консультації за допомогою згенерованого QR-коду, який розміщено біля адміністратора.

З метою покращення доступу осіб з порушенням слуху до інформації, послуг та комунікації Мирненською селищною радою укладено договір з громадською організацією «Херсонська обласна організація Українського товариства глухих» (УТОГ), за допомогою якого впроваджено спеціалізований сервіс відеозв’язку з перекладачем жестової мови – «Сервіс УТОГ 24/7». Даним сервісом можна скористатися під час особистого звернення до адміністратора.

Корисну інформацію про адміністративні послуги та роботу ЦНАП можна знайти на офіційному сайті Мирненської селищної ради у вкладці «Центр надання адміністративних послуг» https://myrne-gromada.gov.ua/ або на офіційному сайті відділу «Центр надання адміністративних послуг» https://cnap.myrne-gromada.gov.ua/.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь